БОЛАЛАР МУСИҚА ВА САНЪАТ МАКТАБЛАРИДА «МУСИҚА АДАБИЁТИ» ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ж. Дж. Абдисултанов

Аннотация

Аннотация: Ушбу мақолада болалар мусиқа ва санъат мактабларида таълим жараёнида «Мусиқа адабиёти» фанини ўқитишда инновацион ёндашув, шунингдек мусиқий воқеликка фикр билдиришда асосий вазифани бажариши ҳақида сўз етилади. «Мусиқа адабиёти» курсининг таълимнинг кейинги босқичларида бошқа мусиқий-назарий ва амалий фанлар билан узвий боғлиқлик жиҳатлари ҳамда бўлғуси мутаҳассис фаолиятида тутадиган ўрни хусусида тўхталамиз.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Абдисултанов , Ж. Д. (2023). БОЛАЛАР МУСИҚА ВА САНЪАТ МАКТАБЛАРИДА «МУСИҚА АДАБИЁТИ» ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВ. Вестник музыки и искусства, 1(1), 128–131. извлечено от https://science.uzdknf.uz/index.php/science/article/view/198
Раздел
Статьи

Библиографические ссылки

«Маданият ва санъат сохасининг жамият ҳаётидаги ўрни ва таъсирини янада ошириш – чора

– тадбирлари тўғрисида» Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.Мирзиёев.Тошкент ш., 2020

– йил 26 – май, Президент фармони – 6000.

«БМСМ ларнинг моддий – техник базасини мустаҳкамлаш ва уларнинг фаолиятини янада

яхшилаш бўйича 2009–2014-йилларга мўлжалланган давлат дастури тўғрисида» Ўзбекистон

Республикаси Президенти И.КАРИМОВ. Тошкент ш., 2008 – йил 8 – июль, Президент қарори

– 910.

Ўзбекистон миллий энциклопедияси. I жилд. Тошкент., Ўзбекистон миллий энциклопедияси

давлат илмий нашрёти, 2000.

Лагутин А. Методика преподавания музыкальной литературы в детской музыкальной школе.

– М., Планета музыки, 2016. 5. БМСМ учун «Мусиқа адабиёти» фани дастури. Тошкент., 2019.

Зухуров, М. М. (2021). DIRIJORLIK SAN’ATINING TURLARI VA EVOLYUSIYASI. Интернаука, (3-3), 37-39.

Зуксуров, М. (2023). ИСТОРИЯ ДИРИЖЕРСКОГО ИСКУССТВА. Современная наука и исследования , 2 (10), 734–741.

Зухуров М. М. ДИРИДЖОРЛИК САНАТИНИНГ ТУРЛАРИ ВА ЭВОЛЮСИЯСИ

//Интернаука. – 2021. – №. 3-3. – С. 37-39.

Любимцева В. С. МУЗЫКАЛЬНАЯ ПОЭЗИЯ В ФОРТЕПИАННОМ ЦИКЛЕ «СОПРИКОСНОВЕНИЕ» МУХАММАДЖОНА АТАДЖАНОВА //Научное сообщество студентов: проблемы художественного и музыкального образования. – 2021. – С. 100-104.

Каллиев, А. (2021). ҚЎШИҚЧИЛИК МАКТАБИНИ ЯРАТГАН УСТОЗ. Oriental Art and Culture, 2(4), 255-262.

Алланиязов Б. ЛЮДИ ИСКУССТВА (КОМПОЗИТОР, ДИРИЖЁР И ПЕДАГОГ) //Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи. – 2018. – С. 72.

Алланиязов Б. ЛЮДИ ИСКУССТВА (КОМПОЗИТОР, ДИРИЖЁР И ПЕДАГОГ) //Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи. – 2018. – С. 72.

Тныбаев П. К., Реймов Д. Е. ОСОБЕННОСТИ КАРАКАЛПАКСКИХ НАРОДНЫХ ИНСТРУМЕНТОВ //Экономика и социум. – 2022. – №. 3-1 (94). – С. 474-477.

Abdisultanov J. J. G’IJJAK SOZINING KELIB CHIQISHI VA RIVOJLANISHI //Экономика и социум. – 2022. – №. 2-1 (93). – С. 3-5.

Abdullo, S. (2022). GENRE OF PIANO ETUDE MAIN STAGES OF EVOLUTION. Pioneer: Journal of Advanced Research and Scientific Progress, 1(4), 175-179.

Jumayevich R. X. QASHQAR RUBOBIDA BOSHLANG ‘ICH DARS JARAYONIDAGI TA’LIM MUAMMOLARI XUSUSIDA //Central Asian Research Journal for Interdisciplinary Studies (CARJIS). – 2022. – Т. 1. – №. Conference DSMI. – С. 224-229.

Ражабов Х. Ж. Усовершенствование традиционных музыкальных инструментов Средней Азии (на примере узбекских и туркменских инструментов) //Проблемы современной науки и образования. – 2019. – №. 6 (139). – С. 102-105.

MAMUTOV P. A. Раздел 2. Театральное искусство Section 2. Theatre arts //European Journal of Arts. – 2022. – №. 2. – С. 32-35.

Pirnazarov S. M., Mamutov P. A. History And Development Of Karakalpak National Ethnogenesis //Eurasian Scientific Herald. – 2022. – Т. 7. – С. 193-195.

Алланиязов Б. ЛЮДИ ИСКУССТВА (КОМПОЗИТОР, ДИРИЖЁР И ПЕДАГОГ) //Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи. – 2018. – Т. 72.

Alimjanovich I. R. Fostering the Concerto-Performance Skills of the Pianist //Pioneer: Journal of Advanced Research and Scientific Progress. – 2022. – Т. 1. – №. 6. – С. 91-97.

Зухуров М. М. DIRIJORLIK SAN’ATINING TURLARI VA EVOLYUSIYASI //Интернаука. – 2021. – №. 3-3. – С. 37-39.