JAMIL CHARSHEMOVTÍŃ “POPURRI” SHÍǴARMASÍNÍŃ ÓZGESHELIGI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

G. Kamalova

Аннотация

Annotaciya: Bul maqalada qaraqalpaq jas kompozitorı Jamil Charshemovtıń dóretiwshiligi haqqında bolıp, maqalada onıń dóretpelerinde qaraqalpaq milliy muzıkalarına bolǵan itibarı hám onı qanday sheberlik penen óz shıǵarmalarında paydalanıwı haqqında sóz etiledi. Maqala dawamında kompozitordıń qaraqalpaq temalarına dóretilgen «Popurri» atlı shıǵarması talqılap ótiledi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Kamalova , G. (2024). JAMIL CHARSHEMOVTÍŃ “POPURRI” SHÍǴARMASÍNÍŃ ÓZGESHELIGI. Вестник музыки и искусства, 1(4), 52–57. извлечено от https://science.uzdknf.uz/index.php/science/article/view/223
Раздел
Статьи

Библиографические ссылки

Kamalova G, Segizbaeva G. “Jamil Charshemov” “X-Statition”.-2024.

Kamalova G. M Segizbaeva G.,. DEVELOPMENT OF THE ORCHESTRA OF MUSICAL INSTRUMENTS IN KARAKALPAKSTAN //Modern Science and Research. – 2023. – T. 2. – №. 10. – S. 875-879.

Kamalova G. Segizbaeva G., J. CHARSHEMOVTIŃ DÓRETIWSHILIGINDE SAHNA HÁM KINO MUZIKASI //Modern Science and Research. – 2024. – T. 3. – №. 1. – S. 289-294.

Segizbaeva G. QARAQALPAQSTANDA NOTALASTÍRÍW PÁNINIŃ ÁHMIYETI //Vestnik muzıki i iskusstva. – 2023. – T. 1. – №. 2. – S. 157-160.

Алланиязов Б. ЛЮДИ ИСКУССТВА (КОМПОЗИТОР, ДИРИЖЁР И ПЕДАГОГ) //Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи. – 2018. – С. 72.

Allaniyazov , B. . (2024). THE WAYS OF INCREASING THE EFFECTIVENESS OF LEARNING THROUGH INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN MUSIC LESSONS. Евразийский журнал академических исследований, 4(2), 41–45. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/26976

Allaniyazov , B. . (2024). MUSIQA FANINI O’QITISHDA ZAMONAVIY PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 4(2), 21–24. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/26980

Алланиязов Бахадир Кутлимуратович. (2024). ИСПОЛЬЗОВАНИЕ МЕТОДА КОДАЛИ В ОБУЧЕНИИ МУЗЫКЕ. Международный журнал педагогики , 4 (02), 63–67. https://doi.org/10.37547/ijp/Volume04Issue02-12

Kutlimuratovich, A. B. (2024). THE USE OF KODALY METHOD IN TEACHING MUSIC. International Journal of Pedagogics, 4(02), 63-67.

Каллиев, А. (2021). ҚЎШИҚЧИЛИК МАКТАБИНИ ЯРАТГАН УСТОЗ. Oriental Art and Culture, 2(4), 255-262.

Qoshıbaevna J. B. History of Uzbek folk Music //American Journal of Science on Integration and Human Development (2993-2750). – 2023. – Т. 1. – №. 8. – С. 108-110.

Любимцева В. С. МУЗЫКАЛЬНАЯ ПОЭЗИЯ В ФОРТЕПИАННОМ ЦИКЛЕ «СОПРИКОСНОВЕНИЕ» МУХАММАДЖОНА АТАДЖАНОВА //Научное сообщество студентов: проблемы художественного и музыкального образования. – 2021. – С. 100-104.

Любимцева , В. (2023). МУЗЫКАЛЬНАЯ ПОЭЗИЯ В ФОРТЕПИАННОМ ЦИКЛЕ «СОПРИКОСНОВЕНИЕ» МУХАММАДЖОНА АТАДЖАНОВА. Вестник музыки и искусства, 1(2), 67–70. извлечено от https://science.uzdknf.uz/index.php/science/article/view/110

Джуманиёзов, Ў. (2023). ХАЛҚ ЧОЛҒУЛАРИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Вестник музыки и искусства, 1(2), 40–45. извлечено от https://science.uzdknf.uz/index.php/science/article/view/105

MаdrimovichD. U. (2023). A Brief History of the Art of Instrumental Performance. CENTRAL ASIAN JOURNAL OF ARTS AND DESIGN, 4(3), 8-11. https://doi.org/10.17605/OSF.IO/SVQKJ