МУСИҚИЙ АСАР УСТИДА ИШЛАШ ЖАРАЁНИ ҲАҚИДА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Х.М Мирсолихова.

Аннотация

Дарслар жараёнида талаба бу вазифаларни пухта амалга оширса, саҳнада тайёрланган мавзуни аъло даражада ижро эта олади. Ижрода бадиийликни яхшилаш, мукаммаллаштириш учун иш режаси талабанинг ижро тайёргарлигига (индивидуал қобилиятига мос) мувофиқ танланиши ва босқичли ишланиши лозим. Бу жараёнга ўқитувчи жиддий эътибор қаратиши лозим.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Мирсолихова., . Х. (2025). МУСИҚИЙ АСАР УСТИДА ИШЛАШ ЖАРАЁНИ ҲАҚИДА. Вестник музыки и искусства, 6(2), 16–20. извлечено от https://science.uzdknf.uz/index.php/science/article/view/293
Раздел
Статьи

Библиографические ссылки

Wikipedia.org

Мирсолихова Х.М. (2023). Музыка как картина мира и феномен культуры. Oriental Art and Culture, 4(1), 822 – 824.

Мирсолихова Х.М. (2024). Бўлажак мусиқа ўқитувчиларининг акмеологик чолғу ижрочилигини ривожлантириш методикасини такомиллаштириш. Academic Scientific Research,

Мирсолихова Х.М. (2024). Чолғу ижрочилигида долзарб мавзу: товуш маданияти ҳақида. “Санъат тизимида сифатли таълим самарадорлигини такомиллаштириш муаммолари: инновацион ёндашувлар”, 263-267.

Қодиров Р.Г. “Мусиқа психологияси” ўқув қўлланма. – М.: 2014.

Ильин Е.Н. “Мастерство учителя: идеи, советы, предложения”. – П.: 1988.