МУСИҚИЙ АСАР УСТИДА ИШЛАШ ЖАРАЁНИ ҲАҚИДА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Дарслар жараёнида талаба бу вазифаларни пухта амалга оширса, саҳнада тайёрланган мавзуни аъло даражада ижро эта олади. Ижрода бадиийликни яхшилаш, мукаммаллаштириш учун иш режаси талабанинг ижро тайёргарлигига (индивидуал қобилиятига мос) мувофиқ танланиши ва босқичли ишланиши лозим. Бу жараёнга ўқитувчи жиддий эътибор қаратиши лозим.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Библиографические ссылки
Wikipedia.org
Мирсолихова Х.М. (2023). Музыка как картина мира и феномен культуры. Oriental Art and Culture, 4(1), 822 – 824.
Мирсолихова Х.М. (2024). Бўлажак мусиқа ўқитувчиларининг акмеологик чолғу ижрочилигини ривожлантириш методикасини такомиллаштириш. Academic Scientific Research,
Мирсолихова Х.М. (2024). Чолғу ижрочилигида долзарб мавзу: товуш маданияти ҳақида. “Санъат тизимида сифатли таълим самарадорлигини такомиллаштириш муаммолари: инновацион ёндашувлар”, 263-267.
Қодиров Р.Г. “Мусиқа психологияси” ўқув қўлланма. – М.: 2014.
Ильин Е.Н. “Мастерство учителя: идеи, советы, предложения”. – П.: 1988.