MILLIY SAZ ÁSBAPLARÍN MEKTEP OQÍWSHÍLARÍNA ÚYRETIWDIŃ ÁHMIYETI
Main Article Content
Abstract
Annotaciya: Bul maqalada muzıka oqıtıwshısınıń kásiplik sheberligi innovacion iskerligi hám milliy ásbaplarımız haqqında maǵlıwmatlar mektep oqıwshıların muzıka pánine qızıqtırıw olardıń bos waqtınnan únemli paydalanıp milliy ásbaplarımızdı úyretiwdiń metodları bar.
Article Details

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Sh.Mirziyoev “Mádeniyat hám kórkem óner tarawın jáne de rawajlandırıwǵa baylanıslı qosımsha is-ilajlar haqqında”ǵı PQ - 112 – sanlı qararı 02.02.2022 j.
Аllаnаzаrоv. D. Qаrаqаlpаq хаlıq sаzlаrı. – Nókis: 2002.
Amaniyazov Ǵ., Tajetdinova S. Muzıka, – N.: “Bilim”. 2008.
Azizxodjaeva N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat. Oquv qollanma. – T.: 2006.
Зухуров, М. М. (2021). DIRIJORLIK SAN’ATINING TURLARI VA EVOLYUSIYASI. Интернаука, (3-3), 37-39.
Зуксуров, М. (2023). ИСТОРИЯ ДИРИЖЕРСКОГО ИСКУССТВА. Современная наука и исследования , 2 (10), 734–741.
Зухуров М. М. ДИРИДЖОРЛИК САНАТИНИНГ ТУРЛАРИ ВА ЭВОЛЮСИЯСИ
//Интернаука. – 2021. – №. 3-3. – С. 37-39.
Любимцева В. С. МУЗЫКАЛЬНАЯ ПОЭЗИЯ В ФОРТЕПИАННОМ ЦИКЛЕ «СОПРИКОСНОВЕНИЕ» МУХАММАДЖОНА АТАДЖАНОВА //Научное сообщество студентов: проблемы художественного и музыкального образования. – 2021. – С. 100-104.
Каллиев, А. (2021). ҚЎШИҚЧИЛИК МАКТАБИНИ ЯРАТГАН УСТОЗ. Oriental Art and Culture, 2(4), 255-262.
Алланиязов Б. ЛЮДИ ИСКУССТВА (КОМПОЗИТОР, ДИРИЖЁР И ПЕДАГОГ) //Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи. – 2018. – С. 72.
Алланиязов Б. ЛЮДИ ИСКУССТВА (КОМПОЗИТОР, ДИРИЖЁР И ПЕДАГОГ) //Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи. – 2018. – С. 72.
Тныбаев П. К., Реймов Д. Е. ОСОБЕННОСТИ КАРАКАЛПАКСКИХ НАРОДНЫХ ИНСТРУМЕНТОВ //Экономика и социум. – 2022. – №. 3-1 (94). – С. 474-477.
Abdisultanov J. J. G’IJJAK SOZINING KELIB CHIQISHI VA RIVOJLANISHI //Экономика и социум. – 2022. – №. 2-1 (93). – С. 3-5.
Abdullo, S. (2022). GENRE OF PIANO ETUDE MAIN STAGES OF EVOLUTION. Pioneer: Journal of Advanced Research and Scientific Progress, 1(4), 175-179.
Jumayevich R. X. QASHQAR RUBOBIDA BOSHLANG ‘ICH DARS JARAYONIDAGI TA’LIM MUAMMOLARI XUSUSIDA //Central Asian Research Journal for Interdisciplinary Studies (CARJIS). – 2022. – Т. 1. – №. Conference DSMI. – С. 224-229.
Ражабов Х. Ж. Усовершенствование традиционных музыкальных инструментов Средней Азии (на примере узбекских и туркменских инструментов) //Проблемы современной науки и образования. – 2019. – №. 6 (139). – С. 102-105.
MAMUTOV P. A. Раздел 2. Театральное искусство Section 2. Theatre arts //European Journal of Arts. – 2022. – №. 2. – С. 32-35.
Pirnazarov S. M., Mamutov P. A. History And Development Of Karakalpak National Ethnogenesis //Eurasian Scientific Herald. – 2022. – Т. 7. – С. 193-195.
Алланиязов Б. ЛЮДИ ИСКУССТВА (КОМПОЗИТОР, ДИРИЖЁР И ПЕДАГОГ) //Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи. – 2018. – Т. 72.
Alimjanovich I. R. Fostering the Concerto-Performance Skills of the Pianist //Pioneer: Journal of Advanced Research and Scientific Progress. – 2022. – Т. 1. – №. 6. – С. 91-97.
Зухуров М. М. DIRIJORLIK SAN’ATINING TURLARI VA EVOLYUSIYASI //Интернаука. – 2021. – №. 3-3. – С. 37-39.