DAMLI CHOLGʻULARNI TALABALARGA OʻRGATISH: PEDAGOGIK YONDASHUVLAR VA METODLAR

Main Article Content

P.K. Tnibaev

Abstract

Mazkur maqola damli cholgʻular va uni talabalarga oʻrgatish
jarayonini tahlil qiladi. Maqolada, musiqa taʻlimining asosiy bosqichlari,
oʻrgatishning metodik usullari va talabalar uchun qanday imkoniyatlar yaratishini
koʻrib chiqiladi. Damli cholgʻular orkestrini oʻrgatish jarayonida asboblarni
tanishtirish, musiqa nazariyasi, orkestrda ijro etish va madaniy, tarixiy kontekstni
tushunish muhim ahamiyat kasb etadi. Maqola, shuningdek, talabalarning musiqiy
koʻnikmalarini rivojlantirish, ijodiy fikrlashni kuchaytirish va milliy madaniyatni
saqlashdagi oʻqituvchining roli haqida batafsil maʻlumot beradi. Ushbu maqola,
musiqiy taʻlimni rivojlantirishga qaratilgan pedagogik yondashuvlarni, oʻquvchilarga
milliy musiqa an’analarini oʻrgatish va ularni ijro etishga oid samarali metodlarni
taqdim etadi.

Article Details

How to Cite
Tnibaev, P. (2025). DAMLI CHOLGʻULARNI TALABALARGA OʻRGATISH: PEDAGOGIK YONDASHUVLAR VA METODLAR. Вестник музыки и искусства, 5(1), 169–172. Retrieved from https://science.uzdknf.uz/index.php/science/article/view/278
Section
Статьи

References

Mahmudov B. Oʻzbek milliy musiqa asboblari va ularning pedagogik ahamiyati. Tashkent: “Fan” Nashriyoti. 2014

Xolmatov A. Musiqa ta’limi: Nazariy va amaliy yondashuvlar. Tashkent: Oʻzbekiston Respublikasi Oliy va oʻrta maxsus ta’lim vazirligi. 2016

Tursunov J. Cholgʻu asboblarini oʻrgatishda pedagogik metodlar. Tashkent: Oʻzbekiston Musiqiy Akademiyasi. 2017

Gʻulomov M. Musiqiy ta’lim va ijro san'ati. Tashkent: “Oʻzbekiston” nashriyoti. 2018