CHOLG‘U IJROCHISINI KONSERT VA SAHNA NAMOYISHIGA TAYYORLASHNING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Cholg‘u ijrochiligi faoliyati psixologiyasi odatda ikki
jihatdan koʻrib chiqiladi: musiqa asari ustida ishlash, jamoat ijrosiga
tayyorgarlik va sahnadagi ijodiy jarayon sifatida. Boʻlajak sahna asarining
tabiati, xalq cholg‘u janrining xususiyatlari avvaldanoq tegishli psixologik
munosabatni yaratadi, har qanday darajadagi ijrochini u yoki bu yoʻnalishga
yoʻnaltiradi. Ushbu maqola konsert va sahna tomoshasiga tayyorgarlik
jarayonini psixologik tahlil qilishga bag‘ishlangan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Библиографические ссылки
Qodirov R. Musiqa psixologiyasi (ma’ruzalar kursi): Oʻquv qoʻllanma. - T.:
Musiqa, 2005.
Rajnikov V. Rezervi muzikalnoy pedagogiki. – M.: Znaniye, 1980.
Matyakubov Sh.B. An’anaviy ijrochilik tarixi. – Toshkent: 2015.
Loginova N. A. Boris Gerasimovich Ananev: Biografiya. Vospominaniya.
Materiali. — SPb.: Izd-vo Sankt-Peterburgskogo un-ta, 2006.
Kogan G. U vrat masterstva. – M., 1997.