CHOLG‘U IJROCHISINI KONSERT VA SAHNA NAMOYISHIGA TAYYORLASHNING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

B.X. Dosimbetov

Аннотация

Cholg‘u ijrochiligi faoliyati psixologiyasi odatda ikki
jihatdan koʻrib chiqiladi: musiqa asari ustida ishlash, jamoat ijrosiga
tayyorgarlik va sahnadagi ijodiy jarayon sifatida. Boʻlajak sahna asarining
tabiati, xalq cholg‘u janrining xususiyatlari avvaldanoq tegishli psixologik
munosabatni yaratadi, har qanday darajadagi ijrochini u yoki bu yoʻnalishga
yoʻnaltiradi. Ushbu maqola konsert va sahna tomoshasiga tayyorgarlik
jarayonini psixologik tahlil qilishga bag‘ishlangan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Dosimbetov, B. (2025). CHOLG‘U IJROCHISINI KONSERT VA SAHNA NAMOYISHIGA TAYYORLASHNING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. Вестник музыки и искусства, 5(1), 113–119. извлечено от https://science.uzdknf.uz/index.php/science/article/view/263
Раздел
Статьи

Библиографические ссылки

Qodirov R. Musiqa psixologiyasi (ma’ruzalar kursi): Oʻquv qoʻllanma. - T.:

Musiqa, 2005.

Rajnikov V. Rezervi muzikalnoy pedagogiki. – M.: Znaniye, 1980.

Matyakubov Sh.B. An’anaviy ijrochilik tarixi. – Toshkent: 2015.

Loginova N. A. Boris Gerasimovich Ananev: Biografiya. Vospominaniya.

Materiali. — SPb.: Izd-vo Sankt-Peterburgskogo un-ta, 2006.

Kogan G. U vrat masterstva. – M., 1997.