P.XINDEMITNING “LUDUS TONALIS” TSIKLINING GARMONIK TAXLILI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Ushbu maqolada P.Xindemitning “Ludus tonalis” tsikli, undagi
akkordlarni tuzish tamoyillari, preludiyalar, postludiyalar va fugalardagi asosiy
tonlar, uchton va uchtonsiz akkordlar, ularning guruhlanishi, shuningdek fugada
qoʻllanilishi koʻrib chiqiladi. I.S.Bax, D.Shostakovich va R.Shedrinlarning
prelyudiya fugalaridan farqi, P.Xindemit “Ludus tonalis” tsiklida asosiy tonga
katta ahamiyat berib, atonal va seriyali musiqalardan rivojlanish printsiplari orqali
farqini koʻrsatadi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Библиографические ссылки
Левая Т.Н. и Леонтьева О.Т. «Пауль Хиндемит. Жизнь и творчество.»
М., Музыка, 1974.
Холопов Ю.Н. «Проблема основного тона аккорда в теоретической
концепции Хиндемита» //Музыка и современность. Вып. 1. М., 1962.
Холопов Ю.Н. «О трех зарубежных системах гармонии» //Музыка и
современность. Вып. 4., М. 1966.
Холопов Ю.Н. «Музыкально-теоретические системы». М: Композитор,
Axmetovna M. A., Charshemov J. A. POLIFONIYANIŃ RAWAJLANIW
DÁWIRLERI HÁM POLIFONIYALIQ FORMALAR //TADQIQOTLAR.
UZ. – 2024. – Т. 36. – №. 3. – С. 167-171.
Чаршемов Ж. А. ОРКЕСТР УЧУН КОНЦЕРТ ЖАНРИ ТАРИХИ
//Вестник музыки и искусства. – 2024. – Т. 1. – №. 4. – С. 44-51.
Muratbaevna J. X., Charshemov J. A. QUNÍN JOǴALTPAǴAN
NAMALAR //Лучшие интеллектуальные исследования. – 2024. – Т. 19.
– №. 5. – С. 28-33.
Sh S. G., JA C. JANǴA JAǴÍMLÍ NAMALAR //Лучшие
интеллектуальные исследования. – 2024. – Т. 19. – №. 5. – С. 16-21.
Gúlxumar D., Jamil C. KARLO DJEZAULDO GARMONIYASI
//ОБРАЗОВАНИЕ НАУКА И ИННОВАЦИОННЫЕ ИДЕИ В МИРЕ. –
– Т. 47. – №. 5. – С. 89-95.